ZIN(g)TOP40
30 jul 2019 ZIN(g)TOP40
Nominaties voor de ZIN(g)TOP40 kunnen tot 10 september aangemeld worden via iederzingtzijneigenlied@pkn-haaksbergen.nl  Vermeld er asltjebieft ook even bij waarom het  lied in de ZIN(g)TOP40 thuishoort. (‘Wat het met je doet’ en/of ‘hoe het op je weg kwam’ en/of ‘een andere persoonlijke ervaring met dat lied’ en/of ‘iets anders dat je erover kwijt wil’)

Nomineer gerust meer liederen. Bijvoorbeeld in elk van de 4 categorieën: Psalmen – Liedboek (of aan het Liedboek verwant) – Pop – Opwekking (of aan het Opwekking verwant) één lied of drie in de ene categorie en 2 in een anderen. Alles is mogelijk, dus ook één lied aandragen.

De  ZIN(g)TOP40 zal het uitgangspunt zijn voor een vrolijke kerkdienst voor jong en oud op zondag 15 september van 13:30 - + 14:30 uur in de Protestantse Kerk aan de Jhr. von Heijdenstraat 4. Thema van de dienst is “Vieren in vieren”. Natuurlijk is iedereen welkom. Die zondag is er vanaf 10:00 uur meer te beleven in en om de Protestantse Kerk. Zie hier . Bij die activiteiten is iedereen ook heel erg welkom.