ZIN(g)TOP40- TOP 10 van Opwekkingsliederen
30 jul 2019 ZIN(g)TOP40- TOP 10 van Opwekkingsliederen
1. ' 'k Stel mijn vertouwen op de Heer mijn God'  (Opw 42, EL 188 )
"Terugkomend van een opleidingsweekend Pastoraal werk gingen wij nog even langs bij het jongerenweekend van de Maranathakerk.  We kwamen aanlopen terwijl dit lied gezongen werd met gitaarbegeleiding van Edwin.  Fantastisch, hartverwarmend en ontroerend." (MB)
"-."  (HH)   "-."  (AH)
"-."  (AH)    "-."  (HH) "- " (KM)
"- " (AH)
"Ter nagedachtenis aan een dierbare die veel kracht putte uit dit lied" (JT)
 "-."  (HH)
"Ik ben de laatste jaren niet meer zo erg kerkelijk. De kerkliederen die ik op het laatst zong zijn wat weggezakt." (JS)
"-" (JF)
"Dit lied heb ik geleerd op de School met de Bijbel in mijn geboortedorp en werd uit volle borst gezongen. Ook in de kerkdiensten/zangdiensten werd dit lied regelmatig gezongen. Tegenwoordig hoor ik het nu en dan nog bij een uitvaart- afscheidsdienst." (JH)
4.  'Heer God u loven wij'  (Opw 7, EL 341)
"-."  (AH)    "-."  (HH)
"-."  (AH)  "-."  (HH)
"- " (AH)    "-."  (HH)
  "-."  (HH)
"- " (AH)
"Dit lied herinnert mij aan een van mijn lieve (helaas overleden) ooms. De muziek is uit Finlandia van Jean Sibelius, en erg mooi, dragend." (IB)
" - " (AH)
"Wat een geweldige dag zal het zijn als ik mijn Heer mag ontmoeten ..."(GB)
"Een van mijn mooie liederen, van vrede en hoop voor ons " (ID)
"Ik ben de laatste jaren niet meer zo erg kerkelijk. De kerkliederen die ik op het laatst zong zijn wat weggezakt. Dit lied komt wel heel dicht bij mijn hart, want herinnering stamt uit mijn jeugd" (JS)
'Amen, amen, amen' (Afro American Spiritual)

"Dit Amen zongen we in de Maranathakerk als afsluiting van de 24uurs Marathon in 1995" (GB)
"- "(JF)
'Jezus leeft in eeuwigheid' (Opw 71, EL411, Joh de Heer  93)
"- "(JF)
"Wij staan aan een kribbe, aanschouwen het heil"  (?L503)
"- "(EW)
" ..." (KB)