dinsdag 16 april 2024

Huiskamergesprek. Thema: "Ga Mee"

Datum:
 dinsdag 16 april 2024
Tijdstip:
 14.00 uur
Locatie:
 Familie de Greef

Het verbindende thema is ‘Ga mee’ (PKN 2024), gebaseerd op het lied “Ken je mij, wie ken je dan”, van Huub Ooster-huis en actueel gezongen door Trijntje Oosterhuis, naar Psalm 139. Zowel het thema als het lied biedt ruimte aan di-verse vragen en ervaringen. Dergelijke onderwerpen kunt u eventueel, al of niet anoniem, van tevoren doorgeven via het kerkelijk bureau.
Elke groep zal uit maximaal acht personen bestaan en de bijeenkomst zal begeleid worden door een predikant of ou-derling. We focussen op een ongedwongen veilige sfeer, waarin eenieder zich vrij voelt te zeggen wat hij of zij wil zeg-gen.
Aanmelden kan via onderstaand strookje. Het strookje kunt u afgeven bij het kerkelijk bureau of daar in de brievenbus doen. Ook kunt u zich opgeven via e-mail bij Ria Slingerland (r.slingerland@pkn-haaksbergen.nl) of Janneke Loorbach (j.loorbach@ pkn-haaksbergen.nl). Wilt u dan ook de gegevens, zoals aangegeven op het strookje, vermelden? Ook horen we graag als vervoer voor u een probleem, is. Dan proberen we daarvoor een oplossing te zoeken. Het strookje is uitsluitend bedoeld voor het opgeven van deelname, de adressen van de “huiskamers” volgen t.z.t.
We hopen u op één van de bovengenoemde momenten te mogen ontmoeten!
Namens het team van predikanten en ouderlingen.