2021; jaar waarin daling bezoek website stopt
09 jan 2021 2021; jaar waarin daling bezoek website stopt
Er komen dagelijks zo’n veertig oplopend tot vijfentachtig unieke bezoekers en er worden zo’n vierhonderd soms doorstijgend tot over zevenhonderd pagina’s in totaal bezocht. De perioden januari tot en met mei waren maanden met veel bezoek, te verklaren vanuit corona-ontwikkelingen. De pieken van het bezoek vallen tussen acht en twaalf uur ’s ochtends en tussen zeven en negen uur ’s avonds. De meeste mensen blijven een minuut op de website. Zo’n tien procent van het bezoek blijft langer dan een half uur oplopend tot meer dan een uur op de website hangen. Te verklaren uit het aanbieden van on line kerkdiensten.
De home page met de agenda van de kerkdiensten en het raadplegen van de liturgie was met kop en schouders het meest  bezochte onderdeel van de web site. Daarnaast kunnen de contactgegevens van de kerkenraadsleden en de contactpagina op interesse van het bezoek rekenen.