Kunst in de kerk
11 jul 2023 Kunst in de kerk
Er waren vele positieve reacties op de expositie in de kerk, zowel van de gemeenteleden als van de bezoekers op de Open Kerkendag. Dat is heel fijn!

Op het moment van verschijnen van dit kerkblad zijn we in overleg geweest met de kunstenares Marianne Appels. Zij gaat in de loop van juli exposeren met haar schilderijen in de kerk.

De schilderijen die er nu hangen, worden dan vervangen. De eigenaren van deze schilderijen krijgen een bericht als ze hun werk op kunnen halen.

Kunst in de kerk is nieuw voor onze gemeente; ds. Job Stein heeft ervaring met kunst in de kerk in zijn vorige gemeente. En we maken gebruik van het handboek “Kunst in de kerk” om alles in goede banen te kunnen leiden.

Heb je vragen, ideeën of tips? Ik hoor het graag! Jeanette van Embden; Bel: 06-25403373 of mail: jeanettevanembden@gmail.com