Wittemgroep, uitnodiging Zwillbrock
22 okt 2021 Wittemgroep, uitnodiging Zwillbrock

De lunch gebruiken we in het restaurant Kloppendiek, genoemd naar het weggetje dat tot aan de Nederlandse grens loopt met aan weerszijden eeuwenoude eiken.

’s Middags kijken en luisteren we naar een voordracht ‘TUIN, SPIEGEL VAN HET PARADIJS’ door Azarja Fransen. Als wij aan het paradijs denken, hebben wij daar bepaalde voorstellingen bij: een prachtige kleurrijke tuin, vredig en vreedzaam en bovenal liefelijk en van een maagdelijke schoonheid. Niet verwonderlijk dus dat onze voorstellingen voor veel schilders een belangrijke inspiratiebron zijn geweest. We zien hoe zij door de eeuwen heen, deze ideeën over de Hof van Eden tot uitdrukking hebben gebracht.

PROGRAMMA:
  9.30 UUR                          MELDEN EN BETALEN VERTREKPUNT LOURDESKERK
10.00 UUR                          VERTREK VANAF DE LOURDESKERK NAAR ZWILLBROCK
10.30 UUR                          KOFFIE/THEE RESTAURANT KLOPPENDIEK
11.00 UUR                          BEZOEK BAROKKERK ST. FRANCISCUS
12.30 UUR                          LUNCH KLOPPENDIEK
14.00 UUR                          LEZING ‘TUIN, SPIEGEL VAN HET PARADIJS’
16.00 UUR                          VERTREK NAAR HAAKSBERGEN

De kosten voor deze dag zijn € 25,00 pp. Betalen bij vertrek van de Lourdeskerk.
Aanmelden VÓÓR 23 OKTOBER 2021 bij Akkie Hamoen, e-mail mj.hamoen@kpnmail.nl
tel. 053 5722629 (géén voicemail inspreken aub), of per post Bizetstraat 6, 7482 AN Haaksbergen.

NAAM:
ADRES:
TELEFOON:
AANTAL:                             PERSOON                           PERSONEN
MET AUTO:                                                                       JA/NEE
BEREID OM PASAGIERS MEE TE NEMEN                              JA/NEE                 AANTAL:                             PERSONEN

N.B. Van de deelnemers wordt verwacht dat zij kunnen aantonen geen corona te hebben. In Duitsland is een mondkapje op dit moment nog verplicht bij binnenkomst in het restaurant. Aan tafel mag het mondkapje weer af.