60-Plus middag op vrijdag 16 december
09 nov 2022 60-Plus middag op vrijdag 16 december
Dit jaar organiseren we een bijzondere kerstviering.
De Kerkentour van het Brook Duo is onze gast met “De Tweeduusterschavuit”. Het is de zesde winterse vertelling, voor de Brook Duo Kerkentour, geschreven door streekromanschrijver Gert-Jan Oplaat. Het succes van de kerkentour is ongekend gebleken en smaakt naar meer. U bent hartelijk welkom ook als u nog geen 60 jaar bent.

Ruim 30.000 bezoekers zagen de vorige vijf vertellingen in verschillende kerken in de regio, waaronder ook in onze kerk.
“De Tweeduusterschavuit” is het nieuwe verhaal en wordt ondersteund met dialectliedjes, gedichtjes, lichtshow, beelden en afsluitend het “Stille nacht”.
De kerstmiddag wordt gehouden in de Protestantse kerk in Haaksbergen op vrijdag 16 december, en de voorstelling duurt van 14.00 uur tot 16.00 uur. De entree is gratis, en na afloop kunnen we nog even napraten met een kopje koffie.
Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, en worden toegewezen aan degenen die zich het eerst opgegeven hebben. Wilt u deze voorstelling bijwonen, dan kunt u zich opgeven bij: