Pop-up Band
15 aug 2019 Pop-up Band
Wil je (weleens) andere muziek in de kerkdienst? Kom dan maar op!

Natuurlijk kunnen we God evengoed met drumstel, basgitaar of trompet loven als met orgel of piano. Waarom zou de Eeuwige wel zijn oren naar Bach laten hangen en niet evenveel vreugde kunnen beleven aan wat van hier en nu is ? Bovendien is het gewoon leuk om in bandverband te musiceren. Welke jonge mensen (tussen de 15 en de 30 jaar) gaan de uitdaging aan om voor één weekend (en 2 verkennende voorbesprekingen) een pop-up-band te vormen? Daarvoor zoeken we één of meer gitaristen, pianisten/ keydrummers, boardspelers, zangers, geluidstechnici en andere instrumentalisten. Vrijdag 11 oktober is er een verkenningsbijeenkomst. Die avond zoeken we een geschikt moment voor de kerkdienst en het bandweekend. De pop-up- band is voor jongeren. 30+ -ers die wel mee zouden willen doen, kunnen zich melden voor een rol op de achtergrond als adviseur/coach.

Begeleider: ds. Job Stein
Datum verkenningsbijeenkomst: vrijdagavond 11 oktober (datum tweede voorbespreking en datum bandweekend nog niet bekend)
Tijd: aanvang 20:00 uur
Kosten: voorbespreking geen,