Cursus voorgaan in liturgie
15 aug 2019 Cursus voorgaan in liturgie
Cursus voorgaan in liturgie - voor beginners(I) Zuidoost Twente

Deze zes bijeenkomsten kunnen worden gezien als een toerusting, vorming én training ten behoeve van 'lekenvoorgangers'. Het is een cursus voor beginners maar ook voor (parochiële) voorgangers die al meer ervaring hebben maar zich willen oefenen en verdiepen, zijn welkom. Enerzijds wordt er basiskennis overgedragen, vooral rondom de grondstructuur van de liturgie en het schrijven van een overweging. Anderzijds ligt er een groot accent op het doen. Er wordt getraind in voorlezen, voorbidden, houding en gebaar.

Begeleiding: pastores Frank de Heus, Paul Daggenvoorde en Carla Berbée
Data: Ma. 30 september, Do. 10 oktober, Ma. 4 november, Do. 21 november, Ma. 2 december en Ma. 9 december
Tijd: van 19.30 uur tot 21.30 uur
Locatie: Parochie- en kerkzaal Sint Jan, Haaksbergerstraat 253, Enschede