Cursus Theologische Vorming
16 mrt 2023 Cursus Theologische Vorming

Ben je op zoek naar (meer) zingeving in je persoonlijk leven?

Heb je interesse voor theologie?

Meld je dan nu snel aan voor de cursus Theologische Vorming voor Geïnteresseerden!

Deze driejarige cursus wordt door de meeste cursisten als heel waardevol ervaren. Zowel docenten als cursisten komen uit verschillende christelijke stromingen wat vaak leidt tot diepgaande gesprekken en nieuwe inzichten.

Het vakkenaanbod is breed en biedt veel mogelijkheden voor verbreding en verdieping van de eigen kennis. In de cursus komen onder meer aan bod: geloofsleer, filosofie, ethiek, kerkgeschiedenis, Oude- en Nieuwe Testament, en daarnaast meer praktische vakken als pastoraat, liturgie en diaconaat.

In september starten we weer met een nieuwe groep als er minimaal 10 cursisten zich hebben aangemeld. De wekelijkse cursusavond is op dinsdag. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar om deel te nemen aan deze cursus, maar de maximale groepsgrootte is 15. Voorkom teleurstellingen en wacht niet langer met je aan te melden!

Neem ook eens een kijkje op de website van de cursus TVG: https://twentseschoolvoortheologie.nl/tvg/

Startdatum cursus: dinsdag 12 september in de Franciscuskerk in Hengelo.

De kosten bedragen € 220,- per seizoen.

Het maximale aantal cursisten is 15.

Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact opnemen met
ds. Carla Borgers, cursusleider,  06-51079396,  carla.borgers@gmail.com
of Dick van der Meijden, cursuscoòˆrdinator,  06 473 11 830,  dvdmeijden@hotmail.com.