17 okt 2022 Ds. René de Reuver: "Solidariteit en gerechtigheid leveren meer warmte dan goedkoop gas"
We gaan collectief verarmen. Om de energiecrisis kan niemand heen. Het was al duidelijk dat energiebesparing belangrijk is om de aarde voor iedereen leefbaar te houden.
Daarnaast krijgt iedereen nu te maken met forse prijsverhogingen door de gestegen inflatie, mede door de duurdere energie. Dat geldt voor mensen thuis maar dat geldt ook in de kerk. Met de stijgende kosten groeit ook de armoede. Hoe gaan we hiermee om?
Meer lezen? Ds. René de Reuver: "Solidariteit en gerechtigheid leveren meer warmte dan goedkoop gas" | Protestantse Kerk in Nederland