Een voorstellen: Piet Hopman
02 jul 2022 Een voorstellen: Piet Hopman
ik ben 77 jaar en mag terugkijken op een veel bewogen leven. Inmiddels mag ik al meer dan veertig jaar op verschillende plaatsen het evangelie delen.
27 jaar was mijn werk mijn roeping. Dat werk was om mensen in ontwikkelingslanden, arbeid tegen een redelijke beloning te bieden (eerlijke handel). Het was mijn verantwoordelijkheid de contacten met partners in het buitenland te onderhouden. Als ik voor mijn werk op reis was mocht ik op zondag vaak het evangelie delen in diverse kerken.
Sinds 2006 ben ik betrokken bij pastorale ondersteuning in een zorgcentrum en doe ik mee bij de Kringloopschuur in Amerongen. Verder ga ik met regelmaat voor in kerkdiensten in het land.
Mijn relatie woont in Vroomshoop. Vanuit die plaats hopen we op 31 juli naar Haaksbergen te komen.