Het vergeten evangelie
15 aug 2019 Het vergeten evangelie
Het is een in de pers bejubeld boek.
Een kleine greep uit de recensies:
'Reinier Sonneveld laat op een heel verfrissende manier zien hoe Jezus volgens de evangeliën de mensheid redt. Wat theologen vaak voorstellen als ingewikkeld probleem, een ontrafelt hij op toegankelijke en overtuigende manier... . Sjoerd Mulder,
Het geheim van J zus verandert alles 'Het vergeten evangelie is het boek dat ik werkelijk alle kerkelijke denominaties toewens. Van pop-up tot gereformeerd, van vrijzinnig tot charismatisch, van huiskerkjes tot 'tasters naar waarheid', is — wat mij betreft en met stip — het theologisch boek van het jaar!' (David Heek, Theaterdominee). Alle reden om het samen te lezen en te bespreken!

Begeleider: pastoraal werkster Margot Dijkman
Data: 22 januari, 18 februari en 17 maart
Tijd: van 19.30 uur tot 21.00 uur
Locatie: Alphons Ariëns-huis, Sonderenstraat 55