Kerkdeuren weer open!
30 jan 2022 Kerkdeuren weer open!
"Tot en met 27 februari  gaan de kerkdeuren dus weer open voor maximaal 50 mensen in de kerkzaal en maximaal 20 personen in de Richtershof. De registratie aan de deur en het placeren komen terug.

De samenzang blijft beperkt tot 2 zangmomenten de rest van de zang kan door een zanggroep uitgevoerd worden.

Koffiedrinken na kerktijd blijft tot en met 27 februari achterwege omdat de Richterszaal plaats biedt aan een te gering aantal mense.
 Kerkelijke bijeenkomsten zoals vergaderingen e.d. in de Richtershof zijn ook weer mogelijk binnen de voor de HORECA geldende regels. Op die basis vindt ook weer verhuur aan derden plaats.

We zijn zuinig op elkaar en blijven daarom thuis als er klachten zijn die op Covid zouden kunnen duiden.

De kerkenraad zal 24 februari tegen het licht houden welke veranderingen er in maart mogelijk of nodig zijn
.”