Wie geeft zich op?
10 mei 2022

Wie geeft zich op?
Beste mensen,

Op dinsdag 17 en woensdag 18 mei a.s. wordt de jaarlijkse kerkenbeurs in de expo in Houten georganiseerd (Kerkenbeurs | Kerkenbeurs). Wij hebben daarvoor 5 kaarten besteld op beide dagen. Op dinsdag 17 mei rijdt Derk Klumpers en heeft in zijn auto nog 4 plaatsen beschikbaar. Op woensdag 18 mei rijdt Hans van Embden, en hij heeft in zijn auto nog 3 plaatsen beschikbaar.
Vertrek op beide dagen om 8.30 uur vanaf de parkeerplaats achter de Kerk/ Richtershof, ingang Dr. Prinsstraat. Op deze link vinden jullie het programma van de beurs: Programma | Kerkenbeurs
Als je mee wilt rijden in een van de auto’s, geef je dan bij mij op. Indien we het aantal belangstellenden overschrijden, kunnen we extra kaarten bestellen, maar dan zal een extra automobilist (met auto) zich beschikbaar moeten stellen om te rijden. Reiskosten kunnen op het kerkelijk bureau gedeclareerd worden.

Aarzel niet en meld je gauw bij mij aan voor deze leuke en leerzame beursdagen!

Met vriendelijke groet,

Ingrid Beumer