Kersttafelverkoop
04 dec 2022 Kersttafelverkoop
Deze hebben we voor een mooie prijs kunnen inkopen met dank aan 't Nienhoes in Buurse.
Uiteraard hopen we op een goede verkoop, want zoals u inmiddels weet hebben wij dit jaar als project de Oekraïnse vluchtelingen in Haaksbergen. Van de andere opbrengsten dit jaar zijn er al Fleecedekens aangeschaft en deze zijn aan hen uitgedeeld, waar ze erg blij mee waren.
Wij hebben bij de inkoop ook voor hen amaryllissen besteld, deze worden aan hen overhandigd met een mooie kaart erbij, de tekst wordt uiteraard in het Oekraïns erop gezet.
Ook de Syrische vluchtelingen in de Ariënsschool krijgen van ons een prensentje,zodat zij weten dat ook zij niet vergeten worden.
In het vorige kerkblad had ik beloofd om u de opbrengst van het appeltaartbuffet te laten weten weten in dit kerkblad, de opbrengst was €126,50. Het was weer een succes. Alle bakkers heel hartelijk bedankt.