Klokken luiden
15 aug 2019 Klokken luiden
Jongeren beklimmen de toren en ....

Zaterdag 18 januari 2020 mogen jongeren de Pancratiustoren beklimmen. Een spannende tocht via een eeuwenoude wenteltrap. Daar boven in de toren kunnen tieners de oude klokken luiden. Zelf aan het klokkentouw trekken. Niet alleen een prachtige en spannende activiteit voor jongeren die dit jaar meedoen met de voorbereidingen op het 'Vormsel', maar ook misdienaars én leden van het Regenboogkoor zijn uitgenodigd om zo, samen met jongeren uit de protestantse kerk, het startsein te geven voor de Actie Kerkbalans 2020. Een uitdaging! De Actie Kerkbalans is een landelijke actie waarin de PKN Kerk en de Katholieke Kerk samenwerken. Honderden klokken gaan die zaterdag luiden. Doe mee, geef je op! Het is een spannende, unieke ervaring.

Datum: zaterdag 18 januari
Tijd: Zie rond die tijd de website: www.pvhaaksbergen.nl onder het kopje 'Nieuws en info': 'Jongeren beklimmen de toren'.
Opgave: email: thij.willems@gmail.com, Thij Willems