Kom zing mee
05 jun 2022 Kom zing mee

Wij zijn een zangkoor uit Haaksbergen en bestaan vanaf 2003. Volgend jaar dus 20 jaar.
Het is een gemengd koor en bestaat uit circa 55 leden. Mannen en vrouwen.
En we zingen evergreens.
Eens in de 14 dagen op de woensdagavond oefenen we in de Richtershof, onder begeleiding van een dirigent en een pianist. Het zangseizoen loopt van september t/m juni.
Zingen is onze passie. We treden op voor eigen publiek, geven kerstconcerten en bezoeken verpleeghuizen en zorgcentra.
In oktober verlenen we onze medewerking aan een concert van de Broamzangers, die optreden in de Protestantse Kerk in Haaksbergen, Jhr. von Heijdenstraat 4 (naast de Richtershof).
Wij zijn op zoek naar nieuwe leden zowel vrouwen maar vooral mannen.
Houd je van zingen en zou je ook bij een heel gezellig koor willen dan is er vast wel een gelegenheid om ons te horen zingen en de sfeer te proeven.
Loop eens binnen tijdens één van onze oefenavonden of bezoek het Kerstconcert dat op 18 december gehouden wordt in de Protestantse Kerk in Haaksbergen
Twijfel niet meer, maar kom!
Van harte welkom, wij zien je graag verschijnen.
Voor verdere informatie over het koor kun je bellen met onderstaande personen.
Namens het koor Singing Together,
Truus Noordink 06 4969 3325