Lintjesregen. Theo van harte gefeliciteerd
07 mei 2023 Lintjesregen. Theo van harte gefeliciteerd
Na de kerkdienst van 30 april werd dit gedenkwaardige moment genoemd, en kreeg hij door de scriba een prachtige bos bloemen overhandigd.

“Theo van der Hulst is een veelzijdig man met een grote lijst aan verdiensten op politiek en sociaal vlak. Tussen 2010 en 2022 was hij het altijd goed voorbereide CDA-raadslid, dat zitting nam in verschillende commissies. Als Goedheiligman op de basisschool was Theo goed geïnformeerd en wist hij alles van iedereen. De Protestantse kerk mocht ook meer dan tien jaar op zijn inzet rekenen. Hij bedacht verbindende activiteiten voor de jeugd en liet zien oog te hebben voor de zwakkeren in de samenleving. Ook dichtbij huis als mantelzorger voor zijn moeder. Als voorzitter van de Cliëntenraad van het Saalmerink én Sociëteit de Vijfhoek betekent de heer Van der Hulst betekent de heer Van der Hulst nog steeds veel voor de Haaksberges gemeenschap.