Wijzigingen lidmaatschap Wijzigingen lidmaatschap

De Protestantse Kerk in Nederland heeft 1.850.000 leden, verdeeld over 1572 gemeenten. De Protestantse Gemeente Haaksbergen -Buurse telt 1339 leden (jaar 2020) verdeeld over 620 belijdende leden, 488 doop leden en 231 overige leden ('vrienden' van de kerk zonder stemrecht).

Via het lidmaatschap van de Protestantse Gemeente Haaksbergen -Buurse is men automatisch lid van de Protestantse Kerk in Nederland.

In-uitschrijven lid
Als u zich wilt laten inschrijven als lid van de Protestantse Kerk in Nederland of juist wil uitschrijven, geeft dat aub door aan het kerkelijk bureau van de Protestantse Gemeente Haaksbergen - Buurse.

Wijzigingen gezinssituatie
Bij geboorte van een kind of ingeval van ziekte opname in het ziekenhuis of verpleeghuis ook dat hoort het kerkelijk bureau graag van u.

Verhuizing
Ook bij verhuizing van het gehele gezin, of van een kind, dat op kamers gaat wonen, horen we graag van u.